HUGO BOSS rellança “BOSS” i “HUGO”: nova imatge, mateixos valors

Sota la direcció i el lideratge del CEO Daniel Grieder, que es va unir a Hugo Boss el juny 2021 després de dues dècades a Tommy Hilfiger, Hugo Boss va anunciar una estratègia de creixement agressiu per duplicar les vendes de les empreses per 2025 i planeja convertir-se en un màxim de 100 negocis en aquest temps.

A partir del 26 de gener, Boss i Hugo van assumir una nova i moderna identitat de marca centrada en una demografia més jove i més global. La direcció del disseny, les compres al detall, els conceptes de la botiga i la missatgeria omnichannel se centraran en una estètica més jugable i casual mentre es mantenen fidels als codis de marca bàsics de l’excel·lència de vestimenta.

Boss mostrarà amb orgull un repartiment de talents de tot l’estel dotat com les cares col·lectives de la campanya de Boss Primaveria/Estiu 2022. Els retrats impactants, gravats pel fotògraf de moda Mikael Jansson, van ser capturats en escenaris arreu del món amb una formació de celebrities multifacética com Future, Hailey Bieber, Kendall Jenner, Joan Smalls, i molts més.

L’alliberament del creatiu amb taques estel·lars, és la primera representació visual del que és una marca de refresc històrica. Després de gairebé 50 anys, Hugo Boss està introduint un nou logotip per al seu cap de marca principal, juntament amb un veritable 360 graus reanomenat en tots els punts de contacte del consumidor. Hugo també fa una nova recerca per primera vegada des de que es va introduir a principis dels anys 90. Tots dos logotips presenten un tipus de lletra notablement més negreta i gràfic que transmet un aspecte més contemporani i una experiència visual impactant.

En tàndem, Boss va anunciar una associació multi-any amb la superestrella de Tik Tok Khaby Lame. En els talons d’una setmana de Moda de Milà, on Boss va llançar Lame en el seu debut a la pista de moda, amb més de 4 mil millons d’impressions en només 4 dies. La marca ha ampliat l’ambaixadora per incloure una col·lecció de càpsules codissenyada que va començar amb la campanya primavera/estiu 2022.



Obrir chat
Necessites ajuda?
Hola 👋 Et podem ajudar?
Utilitzarem aquestes dades exclusivament per atendre la teva sol·licitud. No compartim aquestes dades amb tercers, i en la nostra política de privacitat trobaràs informació addicional sobre aquest tractament, i sobre la manera d'exercir els teus drets d'accés, rectificació i supressió, entre altres. En prémer el botó "Obrir chat" declares haver llegit i acceptar els termes i condicions de l’avís legal.